divendres, 16 de gener del 2009

La policia local de Blanes s’integra al conveni de teleassistència per victimes

Policia Local Blanes servei teleassistencia mòbil violència de gènereL’Ajuntament de Blanes ha donat un altre pas en pro de la protecció de les dones que es trobin en situacions de risc davant una possible agressió per violència de gènere a aquesta localitat.

A través dels departaments de Policia Local i els Serveis Socials, s’ha reactivat el conveni de teleassistència mòbil per a víctimes de violència de gènere que l’Ajuntament té signat amb Creu Roja com a gestora del servei de teleassistència.

La Policia Local de Blanes va iniciar una sèrie de contactes amb els diferents departaments, institucions i serveis, implicats en el servei de teleassistència mòbil per a víctimes de violència de gènere, per tal de participar dins el marc d’actuacions de protecció que es porten a terme a la nostra localitat.

La informació sobre l’existència d’aquest servei, gratuït, serà facilitada pels agents de policia local de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, pels Serveis Socials de l’Ajuntament de Blanes i per la pròpia Creu Roja.

La Policia Local de Blanes ha integrat aquest servei dins el marc d’actuacions que es porten a terme en situacions de violència de gènere, encaminades a donar una major protecció a les víctimes de la nostra població.

El servei de teleassistència mòbil per a les víctimes de violència de gènere és una modalitat de servei, que amb la tecnologia adequada, ofereix a les víctimes que compten amb una ordre de protecció una atenció immediata i a distància, assegurant una resposta ràpida a les eventualitats que les puguin sobrevindre, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any i sigui el lloc que sigui a on es trobi.

Per altra banda, aquest servei es basa en la utilització de tecnologies de la comunicació telefònica mòbil i de telelocalització. Permet que les dones en risc de patir violència de gènere puguin posar-se en contacte, davant situacions d’emergència, amb un centre atès per personal específicament preparat per donar una resposta adequada a la crisi plantejada bé per si mateixos o mobilitzant a altres recursos humans i materials propis de l’usuari o existents en la comunitat. El contacte amb el centre d’atenció pot establir-se en tot moment i des de qualsevol lloc, tan sols polsant un botó i en la modalitat de mans lliures.

Altres notícies relacionades:
* Plataforma de dones de Blanes

* La Policia Local de Blanes deté a dos graffiters a l'Estació de RENFE

* Civismo y respeto

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Anar a dalt