divendres, 16 de gener del 2009

Ciutat Esportiva Blanes pèrdua de subvenció

Ciutat Esportiva BlanesÉs increible, no entenc res, diàriament m'agrada navegar pels diferents diaris electrònics que hi han a la red per assabentar-me del que passa al meu entorn. En aquest cas m'he trobat una història que realment trobo increible, subrealista...es tracta de la pèrdua de una subvenció/ajut per a la ciutat esportiva i diuen que s'ha perdut perquè l'obra va començar massa aviat.

Sincerament em sembla ... no tinc paraules per definir-ho, i més quan estem parlant de la pèrdua de 470.000 euros segons es pot llegir al puntdiari digital i al Bloc d'en Joan Puig.

Segons diu el puntdiari digital: "Blanes s'ha quedat sense una subvenció de la Generalitat per al pavelló de la ciutat esportiva perquè les obres van començar massa aviat, abans que la secretaria general de l'Esport en fes un informe favorable –requisit indispensable per rebre l'ajut–. També s'ha denegat una altra subvenció per als camps de futbol; l'obra havia d'estar feta i els camps de Blanes no ho estan."

Per tant m'esteu dient que per temes burocràtics els vilatans de Blanes hem perdut 470.000 euros, i també el cost de posar la gespa artificial als dos camps de futbol ??? Però que coi està passant ??? Que haurem de pagar-ho nosaltres amb els nostres impostos, per una errada burocràtica ???

Aquest no és un forum polític, però aquesta notícia és indignant i com a ciutadà vull que tots els polítics Blanencs comencin a fer-s'ho mirar, és vergonyós que només es preocupin de tirar-se els draps bruts els uns als altres i no es preocupin del que és realment important, BLANES; personalment he perdut l'encant de la política i fins i tot diria que la confiança en tots els que ens representeu - tots els partits, sense excloure a ningú -, coses com aquesta em reafirmen els meus pensaments.
Així no m'extranya que a les eleccions participin quatre gats, si es que estem cansats de veure coses com aquesta que et treuen les ganes d'anar a votar.

Ho sento si he ferit a algú amb els meus comentaris, però aquesta notícia m'ha indignat moltíssim, perquè a mi em costa molt d'esforç guanyar quatre duros i veure com es perden aquest tipus de subvenció per no se quins motius....es....es que crema.

Altres notícies relacionades:
* La Ciutat Esportiva de Blanes

* L'Illa de Blanes

* L'Illa Isozaki

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Anar a dalt