divendres, 20 de febrer del 2009

Demanar cita prèvia ITV internet

ITVAquest mes em tocava passar la ITV del meu vehicle particular, però la feina i moltes altres coses que tinc pendents de fer no m'han permès ni fer una trucada per demanar hora a l'ITV.

Cercant el telefon de la ITV m'he recordat que també es pot demanar cita prèvia de la ITV a través d'internet, i he estat cercant la web, però no hi havia manera. Molta informació, però a on estava la web per demanar citar prèvia... ? per fí, ja l'he trobat.
Així doncs, després de trobar la web, per fí he pogut demanar hora per passar la ITV del meu vehicle.

He passat una estoneta cercant la web per demanar cita prèvia per passar la ITV, així doncs, aquí us deixo un enllaç que us pot ser útil també a vosaltres.

Link: http://www.rvsa-itv.com/


Vídeos interessants... i no oblideu anar amb prudència!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Anar a dalt