dissabte, 7 de març del 2009

Contradiccions, Miquel Abras

contradiccions Miquel AbrasAvui us deixo una cançó que he estat cercant per la red, que per fi he trobat !!!

La vaig escoltar per primera vegada a la ràdio però, no vaig poder escoltar el títol de la cançó, i des de aleshores l'intentava trobar.
La cançó és d'en Miquel Abras, sota el títol "Contradiccions".

MIQUEL ABRAS és un cantant català, treu a l’Abril del 2008 a la venda el segon disc “M’agrada sentir el que tu sents”.
Podem trobar les col.laboracions de Lax’N’busto a la cançó “Avions d’aigua” i a Mazoni a la cançó “Contradiccions”.
És un disc romàntic, però que segueix amb la línia rock que ja ens proposava en el seu primer treball.
contradiccions Miquel AbrasUn bon grapat de noves i bones cançons on Miquel Abras juntament amb els seus músics han preparat un directe enèrgic i amb molta màgia per a tots els seus seguidors.
L’octubre de 2006 va sortir a la venda el primer disc “Entre mil vidres trencats”.

L’any 2005 en Miquel guanya el Sona 9, se li dóna l’oportunitat de gravar el seu primer i esperat disc i anar als estudis Tívoli de Jesús Rovira al Vendrell, de la mà de Jofre Bardagí com a productor. Bardagí i Abras agafen les maletes i viatgen fins a Buenos Aires ( Argentina) als estudis Circo Beat per mesclar juntament amb Gustavo Iglésias ( Babasónicos) les cançons d’”Entre Mil Vidres Trencats”. El 14 de maig 2005, va rebre el premi Carles Sabater a la millor cançó en Català que li va ser concedit el novembre del 2004 en la 6ª edició d’aquest reconegut Premi.





Lletra Cançó | Fàcils contradiccions:

Fàcils contradiccions
que canvien el meu món
des que tu em vas deixar
per mi tot és

Dolç, salat
Lluny / a prop
Núvols / sòl
Fosc / colors

Molt / poc
Nou / vell
Bo / dolent

Lalalalala contradiccions

I deixa'm explicar-te
com ho veig tot sense tu oooo
Deixa'm arrossegar-me
crec que no està tot perdut

Les nits són hores fredes
que alimenta el subconscient
amb mil imatges teves
rebotant pel meu cervell.

Lalalallalalal contradiccions

Fàcils contradiccions
Que canvien el meu món
Des que tu em vas deixar
Per mi tot és

Dolç, salat
Lluny / a prop
Núvols / sòl
Fosc / colors

Molt / poc
Nou / vell
Bo / dolent


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Anar a dalt